Udnyt dit fulde digitale potentiale

Fra digital strategi til handling og salg

Succesfuld digital performance er baseret på faglig indsigt og et indgående kendskab til digital udvikling. En stærk online marketing indsats og et vedvarende fokus på optimering er derfor grundlæggende for at opnå digital succes.

Hos Adhost skaber vi strategier, der udnytter virksomheders fulde digitale potentiale. Vi er specialister i digital udvikling og vores kompetencer ligger inden for innovativ og intelligent online markedsføring.

Gennem kontinuerlig salgsoptimering, tracking af forbrugeradfærd og strategisk brug af digitale løsninger skaber vi værdi for vores kunder.

Vi udvikler stærke digitale løsninger, der tager udgangspunkt i forbrugernes behov, med henblik på at målrette den digitale performance.

Værdiskabende digitale løsninger
Vi designer websites og apps, udvikler værdiskabende digitale løsninger og optimerer konvertering ved hjælp af SEO og SEM. Vores kompetencer og erfaring sikrer både små og store virksomheder vækst på bundlinjen.

Hos Adhost hjælper vi virksomheder gennem hele processen fra strategi og design til eksekvering og overvågning af online markedsføring, det sikrer målbare salgsresultater.

Trafik

I den digitale verden er en hjemmeside med visuelle billeder og smarte effekter ikke ensbetydende med et salg.
Nutidens forbrugere stiller store krav til brugervenlighed og elementer, der opfylder deres behov, skaber værdi og giver lyst til at vende tilbage til hjemmesiden.

Forbrugere vurderer på et splitsekund dit brand ud fra din hjemmeside. Derfor skal du være bevidst om, hvordan du kan tiltrække potentielle kunder med de rette visuelle og kommunikative midler.

Viden om kunders købsadfærd danner udgangspunkt for en velovervejet og tidssvarende online marketingsstrategi. Det skaber trafik, leadgenerering og sælgende call to action, så besøg konverteres til salg. Hjemmesider der ikke er optimeret svarer til at drive en fysisk butik uden vinduer og døre.

Nå dine mål
Forbrugere anvender i stigende grad websites og sociale medier til køb og salg af produkter. Derfor skal online marketing indtænkes i forretningsstrategier.

Strategisk online marketing hjælper til målrettet markedsføring. Ved at præsentere dine produkter og budskaber over for nuværende og potentielle kunder, kan du tiltale deres behov og opnå et salg.

Inden for online marketing findes der mange forskellige kanaler, platforme og strategier. Ud fra målgruppens søgemønster og digitale adfærd

har de hver især styrker og svagheder. Derfor er det vigtigt, at medievalget er gennemtænkt for at målrette budskaber og give effektive resultater.

Styrk dine KPI’er
KPI står for Key Performance Indicator, som er mål for, hvordan virksomheder klarer sig på bestemte områder. Det er virksomheders vejviser til at forvandle forbrugere til kunder og få digital succes.

Adhost definerer KPI’er i samarbejde med virksomheder. Det sikrer konkrete og målbare indikatorer på digital performance og salgsresultater.

Det er vigtigt, at virksomheders KPI’er er tilpasset markedssituationen, så målingerne opfylder de rette kriterier.

Månedsrapportering
Digital succes kræver løbende optimering. Derfor lægger vi stor vægt på den månedlige rapportering til vores kunder.

Med afrapportering kan vi dokumentere de resultater, som KPI’erne giver. Derved kan vi holde fokus på de aktiviteter, der skaber mest værdi og størst muligt afkast.

Hos Adhost kan du få en uforpligtende analyse af din nuværende digitale performance og dine fremtidige optimeringsmuligheder.

Helnan Marselis Hotel

Udbytte

Konvertering betegner en omformning fra én tilstand til en anden. Opstår der øget trafik gennem SEO og Google AdWords, men sker der ikke er et tilsvarende salg, så skyldes det, at webshoppen eller websitet ikke konverterer godt nok, og derved får virksomheden ikke noget udbytte af sin indsats.

Fokus på konvertering
De rette strategier for SEO og Google AdWords er i princippet spildte, hvis de besøgende på websitet ikke foretager et køb eller skaber interaktion. Derfor er det mindst lige så vigtigt at have fokus på konvertering, som det er at skabe trafik på et website – uden konverteringer er der ikke noget udbytte. KPI’er er gode at bruge til at tracke, om de besøgende foretager den ønskede handling.

Hos Adhost hjælper vi dig med at konvertere besøgende kunder til aktive og betalende kunder, så virksomheder får mest muligt udbytte af sine investeringer.

Skab overblik og se resultater
For at kunne fokusere på salg og konvertering er det vigtigt at skabe overblik over, hvad der virker, og hvad der ikke gør. Det er en stor fordel at få hjælp til at indsamle data og lave strategier, der bygger på målbare og kvalificerede metoder, når der skal træffes beslutninger om optimering.

Hos Adhost giver vi dig overblik over aktiviteten på dit site og hjælper din virksomhed videre.

Ring og få en uforpligtende analyse af din nuværende digitale performance og dine fremtidige optimeringsmuligheder.

Loyalitet

Det er seks gange dyrere at skaffe en ny kunde, end det er at sælge til en eksisterende. I online verdenen er der ingen undskyldning for at glemme de nuværende kunder til fordel for at erhverve nye. Det er vigtigt at have fokus på at videreudvikle loyale kunder til ambassadører for virksomhedens brand.

Kunden er tæt på i den digitale verden
Traditionelt er det ressourcekrævende at etablere en effektiv kundeloyalitetsstrategi og opretholde en kontinuerlig dialog med kunderne. Men i dag findes der mange omkostningsbesparende eller gratis platforme

og kanaler, der er oplagte at bruge til at forvandle loyale kunder til ambassadører – eksempelvis de sociale medier. I den digitale verden er kunden tættere på end nogensinde før.

Hos Adhost hjælper vi dig med at få et effektivt salgsinstrument ved at målrette budskaber i e-mails og nyhedsbreve eller anvende et onlinebaseret CRM-system, der fører kundeloyalitetsstrategier ud i livet.