Konvertering betegner en omformning fra én tilstand til en anden. Opstår der øget trafik gennem SEO og Google AdWords, men sker der ikke er et tilsvarende salg, så skyldes det, at webshoppen eller websitet ikke konverterer godt nok, og derved får virksomheden ikke noget udbytte af sin indsats.
Fokus på konvertering
De rette strategier for SEO og Google AdWords er i princippet spildte, hvis de besøgende på websitet ikke foretager et køb eller skaber interaktion. Derfor er det mindst lige så vigtigt at have fokus på konvertering, som det er at skabe trafik på et website – uden konverteringer er der ikke noget udbytte. KPI’er er gode at bruge til at tracke, om de besøgende foretager den ønskede handling.
Hos Adhost hjælper vi dig med at konvertere besøgende kunder til aktive og betalende kunder, så virksomheder får mest muligt udbytte af sine investeringer.
Skab overblik og se resultater
For at kunne fokusere på salg og konvertering er det vigtigt at skabe overblik over, hvad der virker, og hvad der ikke gør. Det er en stor fordel at få hjælp til at indsamle data og lave strategier, der bygger på målbare og kvalificerede metoder, når der skal træffes beslutninger om optimering.
Hos Adhost giver vi dig overblik over aktiviteten på dit site og hjælper din virksomhed videre.
Ring og få en uforpligtende analyse af din nuværende digitale performance og dine fremtidige optimeringsmuligheder.