Skab værdi af dine besøg

I den digitale verden er en hjemmeside med visuelle billeder og smarte effekter ikke ensbetydende med et salg.
Nutidens forbrugere stiller store krav til brugervenlighed og elementer, der opfylder deres behov, skaber værdi og giver lyst til at vende tilbage til hjemmesiden.

Forbrugere vurderer på et splitsekund dit brand ud fra din hjemmeside. Derfor skal du være bevidst om, hvordan du kan tiltrække potentielle kunder med de rette visuelle og kommunikative midler.

Viden om kunders købsadfærd danner udgangspunkt for en velovervejet og tidssvarende online marketingsstrategi. Det skaber trafik, leadgenerering og sælgende call to action, så besøg konverteres til salg. Hjemmesider der ikke er optimeret svarer til at drive en fysisk butik uden vinduer og døre.

Nå dine mål
Forbrugere anvender i stigende grad websites og sociale medier til køb og salg af produkter. Derfor skal online marketing indtænkes i forretningsstrategier.

Strategisk online marketing hjælper til målrettet markedsføring. Ved at præsentere dine produkter og budskaber over for nuværende og potentielle kunder, kan du tiltale deres behov og opnå et salg.

Inden for online marketing findes der mange forskellige kanaler, platforme og strategier. Ud fra målgruppens søgemønster og digitale adfærd

har de hver især styrker og svagheder. Derfor er det vigtigt, at medievalget er gennemtænkt for at målrette budskaber og give effektive resultater.

Styrk dine KPI’er
KPI står for Key Performance Indicator, som er mål for, hvordan virksomheder klarer sig på bestemte områder. Det er virksomheders vejviser til at forvandle forbrugere til kunder og få digital succes.

Adhost definerer KPI’er i samarbejde med virksomheder. Det sikrer konkrete og målbare indikatorer på digital performance og salgsresultater.

Det er vigtigt, at virksomheders KPI’er er tilpasset markedssituationen, så målingerne opfylder de rette kriterier.

Månedsrapportering
Digital succes kræver løbende optimering. Derfor lægger vi stor vægt på den månedlige rapportering til vores kunder.

Med afrapportering kan vi dokumentere de resultater, som KPI’erne giver. Derved kan vi holde fokus på de aktiviteter, der skaber mest værdi og størst muligt afkast.

Hos Adhost kan du få en uforpligtende analyse af din nuværende digitale performance og dine fremtidige optimeringsmuligheder.

Helnan Marselis Hotel

Digital strategi

En sund digital strategi skaber værdi for din virksomhed. Online marketing er essentielt for at skabe synlighed, trafik og omsætning online. Hos Adhost har vi fokus på digital forretningsudvikling og er blandt de førende på området. Vi har stor erfaring med intelligent online markedsføring og vil meget gerne hjælpe dig med at udforme en digital strategi, som med sikkerhed giver målbare resultater.

Online marketing med fokus på optimering
Vi er et team af specialister inden for webanalyse, konverteringsoptimering, SEO, brugeradfærd, e-mail marketing, sociale medier, kommunikation og Google AdWords. Vi anvender hinandens kompetencer for at opnå de bedste resultater, så vores kunders investering giver højest muligt afkast – ROI.

Vidste du at?
• 50% af danske forbrugere handler på nettet mindst 30 gange om året
• 18% af danske forbrugere handler på nettet mindst 5 gange om måneden
• Det er børnefamilier, der handler mest på nettet
• 63% af alle offline køb bliver undersøgt på nettet først
• 62% af alle online køb starter på Google

Hej, jeg hedder Christian

Lad mig ringe dig op, så vi sammen kan finde en løsning

Google AdWords (PPC)

Der er ingen tvivl om at annoncering på Google giver afkast. Hos Adhost har vi gennem mange år arbejdet med AdWords annoncering på Google. Vi hjælper kunder med at få størst muligt afkast ud af deres annoncering.

Google AdWords er baseret på Pay Per Click (PPC) – det vil sige, at virksomheder betaler, når der er nogen, der klikker på deres annoncer. Det er vigtigt, at alt trafik kan spores, for at kampagner, annoncer og søgeord løbende kan optimeres.

Effektiv markedsføring til dine interessenter
AdWords er Googles annonceringssystem, hvor virksomheder kan betale for at få vist annoncer. Hvis AdWords tilpasses den rette målgruppe, er det en effektiv markedsføringskanal, der giver klare resultater med det samme.

Google AdWords matcher annoncer med søgninger, der er relevante for produktet eller serviceydelsen. Det vil sige, at annoncer kun bliver vist for brugere, der allerede har en interesse i det, der annonceres for.

Du betaler for handlinger – ikke visninger
Desto større konkurrencen er inden for et område, desto højere er prisen per klik. Annoncører byder sig ind alt efter hvor meget, de vil betale for den enkelte handling.
At prisen langt fra er det eneste, der afgør hvor god eksponering annoncerne får gør, at små virksomheder i princippet kan give selv de største konkurrenter baghjul.

Få mest muligt ud af AdWords og dine investeringer
Et indgående kendskab til AdWords giver et væld af optimeringsmuligheder. Det er vigtigt løbende at optimere sine annoncer, da det giver størst muligt afkast.

I nogle tilfælde er det klikprisen, dagsbudgettet eller selve kampagnestrukturen, der skal justeres. Andre gange er det selve annoncerne eller søgeordene, der skal optimeres.
I særlige tilfælde er det hverken annoncerne, kampagnerne eller budgetterne der fejler, men derimod er der behov for landingpage-optimering.

Sådan hjælper Adhost dig
Hos Adhost kan vi hjælpe dig med at få meget mere ud af din AdWords-annoncering. Vi fører virksomheder mod profitable investeringer gennem annoncering.

Vi hjælper både store og små virksomheder, hvad end der er behov for hjælp til opstart eller brug for rådgivning i forhold til optimering. Vi laver alt fra søgeordsanalyser til opsætning af kampagner, annoncer og landingpages.
Vi optimerer løbende klikpriser, bud og budgetter samt annoncetekster og landingpages med henblik på at nå dine KPI’er.

Du får hjælp til
• Søgeordsanalyser og dataindsamling
• Opsætning af kampagner, annoncer og landingpages
• 360 graders optimering af budgetter, annoncer og landingpages
• Udvikling af AdWords-strategi
• Rapportering og anbefalinger samt planlægning

Google Partner

Vi er certificeret Google Partner, hvilket er din garanti for digitale løsninger af høj kvalitet

Læs mere

Display annoncering

Ved displayannoncering betales der per klik og ikke per visning, hvilket giver et bredt eksponeringspotentiale for få penge. Annonceringen kan målrettes til interessenter, så den giver bedst mulig effekt i forhold til virksomheders KPI’er.

Google Display når ud til potentielle kunder, som bruger søgeord, der matcher annoncers indhold. Desuden bliver displayannoncering bredt ud på mange medier som eksempelvis Krak, Ekstra Bladet, Børsen og dba.dk. Ydermere kan der udvælges specifikke niche-hjemmesider, der matcher produkter og services ned til mindste detalje.

Displayannoncering skaber opmærksomhed og tiltrækker potentielle kunder, som allerede har udvist interesse for virksomhedens produkter eller services. Det medfører en konsekvent online synlighed og giver virksomheder mulighed for at opsøge kunder tidligt i købsprocessen.

Med displayannoncering kan du
• Få fuldt overblik over annonceinvesteringer ved udførlige effektmålinger
• Opnå maksimal eksponering
• Målrette annoncering
• Skabe genkendelseseffekt
• Opsøge potentielle kunder

5 fordele ved Google Display

Opnå maksimal eksponering
Nå ud til potentielle kunder med annoncer på hjemmesider, blogs og sociale medier.

Målret annoncering
Målret annoncering ud fra geografisk placering, interesser og målgrupper og opnå mere præcise resultater.

Skab genkendelseseffekt
Oplev en øget loyalitet og troværdighed ved at tilpasse annoncering ud fra potentielle kunders behov i en købssituation.

Opsøg kunder
Opsøg kunder tidligt i købsprocessen og kom et skridt foran konkurrenterne.

Support og sparring
Få email- og telefonsupport fra certificeret Google Display specialist og undgå dyre faldgruber.

Hos Adhost rådgiver vi dig om effektiv displayannoncering. Vi designer, opsætter og optimerer kampagner efter din virksomheds behov.

Remarketing

Remarketing er målrettet displayannoncering. Ved almindelig displayannoncering udvælges bestemte websites til annoncering, mens remarketing annoncering vises på websites, som brugerne tidligere har besøgt.

Ved remarketing vises displayannoncer kun for tidligere besøgende. Formålet er dermed at opfordre tidligere besøgende til at vende tilbage til virksomheders websites.

Sådan fungerer remarketing
Ved at tagge bestemte sites på et website, vil displayannoncering vises for potentielle kunder, når de efterfølgende besøger andre websites på Google Display-netværket.

Remarketing giver virksomheder mulighed for at sende deres budskab ud til potentielle kunder, der tidligere har vist interesse for deres website eller produkter. Det er en stor fordel i de tilfælde, hvor potentielle kunder besøger et website, uden at udføre den ønskede handling.

Få kunderne tilbage
Hvis en potentiel kunde forlader en webshop med en vare i kurven, kan displayannoncering være med til at motivere kunden til at vende tilbage og gennemføre købet. Det kan gøres ved at bringe en annonce med fri fragt, en gratis gave eller 10% rabat på netop den vare, som kunden viste interesse for.

Periode for annoncering
Virksomheder bestemmer selv, hvor længe deres remarketing annoncering skal være aktiv. Perioden kan sættes på dagsbasis og kan løbe i op til halvandet år.

Rådgivning om remarketing
Hos Adhost tilbyder vi rådgivning og hjælp til remarketing annoncering. Vi designer, opsætter og optimerer kampagner efter din virksomheds behov. Desuden tilbyder vi tracking, monitorering og rapportering på effekten af din annoncering.

Google Shopping (PLA)

Google Shopping kampagner
Google Shopping skaber større opmærksomhed omkring produkter og langt mere kontrol over AdWords annoncering. Med en Google Shopping kampagne kan annoncøren sætte fokus på specifikke produkter ved hjælp af billeder, priser og produktinformation.

En Google Shopping kampagne er en kombination af en prisportal, shopping-rating portal og en webshop. På den måde er det muligt at finde specifikke produkter, relaterede produkter samt priser og ratings på forhandlerne.

Fra Product Listing Ads (PLA) til Google Shopping
De tidligere Product Listing Ads og de nye Google Shopping kampagner adskiller sig ikke meget fra hinanden, men forskellen findes i opsætningen af kampagnerne. Google Shopping kampagner giver samme mulighed for at udsende information, mens opsætningen og administrationen af kampagnerne er forbedret.

Google Shopping skaber overblik og kontrol

• Administrationen af produkter kobles sammen med Google AdWords
• Kampagnerne bruger produktgrupper til at administrere produkter
• Produktgrupperne kan inddeles inden for brands og produkter
• Kampagnerne kan prioriteres som lav, mellem og høj
• Det er muligt at have flere kampagner med forskellige bud og prioriteter

Vil du vide mere?
Er du interesseret i at vide mere om Google Shopping kampagner, eller har du brug for hjælp til opsætning eller optimering af dine kampagner, så er vi klar med den helt rette rådgivning.

Facebook (PLA)

Den høje popularitet og opmærksomhed omkring Google Shopping kampagner har åbnet op for samme annonceringsmetode på Facebook. Produktannoncering på Facebook giver virksomheder mulighed for at målrette annoncer til en helt specifik målgruppe – Facebook (PLA).

Da Facebook er en effektiv kilde til efterspørgsel og interaktion fra både nuværende og potentielle kunder, er produktannoncering via denne platform en oplagt metode til at tiltrække relevant trafik.

En stor fordel ved produktannoncering er, at virksomheder får mere indflydelse på budskaber og præsentationen af deres produkter end ved AdWords annoncering. Derudover kan annoncerne opsættes med retargeting, så de målrettes til tidligere besøgende på ens website.

Vil du vide mere?
Kontakt Adhost og få en uforpligtende samtale om dine muligheder for annoncering på Facebook – Facebook (PLA).

Patentgruppen

Affiliate marketing

Affiliate marketing er en annonceringsform og en online markedsføringskanal, hvor virksomheder udelukkende betaler for resultater. Det kan enten være et salg, besøgende til deres website eller en form for tilmelding til et nyhedsbrev eksempelvis.

Hos Adhost har vi stor erfaring med affiliate marketing, og vi hjælper dig gerne med rådgivning og sparring.

Vi sætter behov og mål i fokus, når vi rådgiver og hjælper virksomheder med skræddersyede løsninger inden for affiliate marketing.

Det er vigtigt for os, at vi er med forrest i feltet, når det gælder digital marketing. Derfor er vi altid opdaterede på nyeste tendenser, så vi kan skabe stærke digitale løsninger for vores kunder.

Bing Ads

Store konverteringsrater for små penge. Google AdWords og Bing Ads minder langt hen af vejen om hinanden, men der findes dog to markante forskelle. Hvor Google stadig har den bedste position på søgemarkedet, er konkurrencen til gengæld væsentligt lavere på Bing. Det betyder, at trafikken ofte er mere end 50% billigere.

Hos Adhost bestræber vi os på at sikre vores kunder det højest mulige afkast, ved at skabe succesfuld search marketing, der holder klikpriserne nede. Derfor er ROI konstant i fokus, når vi lægger strategier for annoncering på Bing. Vi anbefaler Bing Ads som et særdeles effektivt supplement eller i visse tilfælde alternativ til Google AdWords.

Få flere konverteringer
For virksomheder, der ønsker at nå en bestemt og afgrænset målgruppe, anbefaler vi Bing som den primære markedsføringskanal. Med en målrettet indsats på Bing vil virksomheder få flere konverteringer for lavere klikpriser.

Bliv klogere på Bing
Kontakt Adhost i dag og få en uforpligtende samtale om dine muligheder for annoncering på Bing.

Søgemaskineoptimering (SEO)

Søgemaskineoptimering er en metode, der anvendes til at få virksomheders websites helt til tops på Google, Bing eller Yahoo. Formålet er at forbedre virksomheders online synlighed, ved at tiltrække relevant trafik til websitet og få specifikke sites til at rangere højest muligt.

SEO er under konstant udvikling, hvilket betyder, at den metode, der virkede for seks måneder siden, er ikke nødvendigvis den mest optimale løsning i dag. Der findes ingen standardløsning inden for søgemaskineoptimering – det kommer helt an på den enkelte virksomheds målsætninger.

Få flere konverteringer
Google sidder solidt på de danske online-søgninger. Det giver virksomheder de bedste forudsætninger for at nå ud til potentielle kunder og dermed øge trafikken og salget.

Hensigten med søgemaskineoptimering er at få virksomheder til at få mere trafik til deres website og dermed tjene flere penge. En SEO-strategi bør derfor kombineres med målbar salgssporing, for at virksomheder helt nøjagtigt kan se, hvor meget der omsættes for gennem Google.

Derfor er din placering på Google afgørende
Når internetbrugere foretager en søgning på Google, er det kun 10%, der

går videre til søgeresultaterne på side to. For virksomheder, hvis website befinder sig på side to, betyder det, at 90% af trafikken vil gå til konkurrenterne, mens kun 10% af brugerne vil se websites på side to.

Hos Adhost har vi bred erfaring med SEO
I samarbejde med vores kunder udvikler vi den mest optimale SEO-strategi, der styrker både brand, salg og online synlighed. En god SEO-strategi er fundamentet for at tiltrække flere kunder og skabe større opmærksomhed for et website.

Vi hjælper virksomheder med at udvikle den helt rette strategi, der vil give størst mulig effekt både på kort og lang sigt. For at skabe det størst mulige udbytte af virksomheders online investeringer optimerer vi løbende på indhold med fokus på KPI’er og målsætninger.

Adhost hjælper med
• Udvikling af den mest optimale SEO-strategi for din virksomhed
• Søgeords-, konkurrent- og adfærdsanalyser
• Løbende optimering af indhold
• Effektmåling og rapportering
• Opsætning af Google Analytics, så effekten kan dokumenteres og spores
• Tilpasning af kampagner til søgemaskiner og målgrupper

Dyrenes butik

Online PR/Branding

De online medier er under konstant udvikling. Derfor har virksomheders eksistens på internettet generelt – og på de sociale medier – stor betydning for websites/webshops performance. En vigtig del af online PR er at have fokus på interaktion med potentielle kunder og en god visuel præsentation af produkter og services.

Skab et stærkt brand og øg synligheden
Effektiv branding af virksomheder er vejen frem mod digital succes og online synlighed. Interaktion med potentielle kunder på sociale medier samt en attraktiv og synlig eksistens i søgemaskiner, skaber flere konverteringer og mere trafik til websites.

Online PR handler om at gøre et brand attraktivt og synligt på internettet.

Med fokus på målgruppens behov, og hvordan virksomheder selv ønsker at præsentere deres brand, kan de, ved hjælp af den rette strategi for online branding, tiltrække deres potentielle kunder.

Sådan hjælper Adhost dig
I samarbejde med vores kunder udarbejder vi digitale strategier, som styrker online branding og skaber mere opmærksomhed omkring brand, produkter og services.

Vi hjælper dig med at udarbejde en plan for, hvordan din virksomhed bliver synlig på internettet og skaber mere trafik til dit website.

Media buying

Media buying er meget tidskrævende at arbejde med, når virksomheder vil opnå de bedste tilbud og løsninger for annoncering. For mange mindre og mellemstore virksomheder er det svært at holde overblik over, hvilken annoncering der er mest hensigtsmæssig, og hvornår en annoncesælger ringer med et tilbud, som reelt set kan betale sig at hoppe på for virksomheden.

Få struktur på dine medieaftaler
Det er ofte i en travl hverdag, hvor der ikke er tid til at undersøge markedet for bedre dækning og priser, at virksomheder hopper på tilbud, som langt fra er de mest rentable.
Hos Adhost er vores kunders succes vores succes – derfor vil vi meget gerne hjælpe med at forhandle medieaftaler. Det er dagligdag for os at forhandle de bedste priser hjem og strukturere annonceindsatser. Derfor er vi altid opdateret på markedets priser og tendenser.

Vi hjælper virksomheder med Media buying
• Vi strukturerer annonceringer, så virksomheder sparer tid
• Vi kender markedet, derfor ved vi, hvad annoncering skal koste
• Vi er kontaktperson for annoncesælgere
• Vi ved, hvor faldgruberne er og styrer virksomheder udenom

Vi gør det nemt for virksomheder at kommunikere gennem de rette kanaler til de bedste priser. Kontakt os og få en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe netop din virksomhed til bedre og billigere online performance.

Social media strategi

Sociale medier omfatter alt fra blogs og kommentarfunktioner til platforme som Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter og Google+. En social media strategi er kendetegnet ved at være dialogbaseret, hvilket giver virksomheder mulighed for at hente nyttig viden fra potentielle og nuværende kunder via de sociale medier.

Få feedback og ideer fra kunder
I takt med at den digitale verden er under konstant udvikling, er det vigtigt for virksomheder at have en høj online synlighed. De sociale medier giver virksomheder mulighed for at få feedback og ideer fra brugerne, samt at sende deres budskab ud til en stor mængde potentielle og nuværende kunder.

Kommunikation via de sociale medier er ligeledes langt mere personligt, fordi den baseres på interaktioner. Det skaber en meget høj kundeloyalitet.

Hos Adhost rådgiver vi virksomheder inden for online marketing, og vi har bred erfaring med at udforme social media strategier, der passer til den enkelte virksomheds behov.

Kom godt i gang
Vi servicerer både små og store virksomheder og tilbyder individuel rådgivning med fokus på stærk digital performance. Det er vigtigt for os, at vores kunder får fuldt udbytte af indsatsen på de sociale medier lige fra drift til annoncering og overvågning.

Kontakt os i dag og bliv klogere på, hvordan du kan optimere dit brand ved hjælp af en gennemtænkt social medie indsats.

Sociale medier

Få mest muligt ud af din tilstedeværelse. Det er vigtigt at opbygge en stærk social media strategi, når de sociale medier er en del af virksomhedens markedsføring. Indholdet har især stor betydning for virksomheders digitale performance, og det bør derfor både tilpasses efter målgruppens behov og det sociale medie, som det deles på.

Ved hjælp af en stærk social media strategi kan virksomheder opnå en høj online synlighed og derved få det maksimale udbytte ud af markedsføring på sociale medier.

Opsæt nogle klare mål
Først og fremmest er det vigtigt at tiltrække den rette målgruppe, for at skabe interaktion med både nuværende og potentielle kunder. Dernæst skal virksomheden beslutte, hvad formålet med deres tilstedeværelse på de sociale medier er.

De sociale medier giver virksomheder et væld af muligheder for at skabe unikke relationer til kunder. For at have et klart mål for virksomhedens markedsføring på de sociale medier, er det vigtigt, at virksomheder overvejer grundigt, om de ønsker at tiltrække mere trafik, tilbyde bedre kundeservice eller blot sprede budskabet om virksomhedens eksistens.

Skil dig ud fra dine konkurrenter
Der er stor forskel på, hvilke sociale medier der er oplagt at anvende til

markedsføring. Det afhænger blandt andet af hvilket produkt eller hvilken service, den enkelte virksomhed tilbyder.

En virksomhed med en bred målgruppe bør eksempelvis henvende sig på Facebook, da det er det mest anvendte sociale medie i Danmark. Mens en virksomhed, som tilbyder nicheprodukter til en smal målgruppe, vil drage fordel af at anvende mindre sociale medier, hvor det er lettere at målrette sin markedsføring.

Hos Adhost tilbyder vi skræddersyede løsninger, og vi rådgiver dig ud fra dine behov og tilpasser din markedsføring på sociale medier til netop din målgruppe.

Du får hjælp til
• En social media strategi
• Valg af platform(e)
• KPI’er og målsætninger
• Kommunikationsplaner
• Din unikke stemme eller persona som afsender
• Workshops
• En social medie indsats, der skaber synlighed, salg og inddragelse
• Sammenhæng mellem sociale medier og resten af den digitale strategi
• Best practises

Hej, lad os tage en snak

Lad mig ringe dig op, så vi sammen kan finde en løsning

Facebook (Ads)

Facebook er Danmarks største og mest anvendte sociale medie. Fordelen ved at bruge Facebook som en del af virksomhedens markedsføring er, at det opbygger et socialt fællesskab om virksomhedens brand. Eksisterende og potentielle kunder kan ‘like’ og dele indhold og dermed skabe værdifuld interaktion.

Markedsføring via Facebook er en dialogbaseret kommunikationsform med en høj grad af brugerinvolvering. Det kræver derfor tid og ressourcer at vedligeholde en Facebook-side og udvælge det rette indhold, for at opretholde interessen og tilliden fra brugerne.

Facebook som annoncemedie
Annoncering via Facebook giver virksomheder mulighed for at nå målgrupper mere præcist i forhold til alder, køn, geografi og interesser.

Ved at opbygge en brugbar kommunikationsplatform og fokusere på en sammenhæng mellem Facebook og virksomhedens website, skaber vi stærke social media strategier, som sikrer målbare resultater for vores kunder.

Annoncering
Nå ud til målgruppen med skræddersyet annoncering på Facebook. Hos Adhost sørger vi for, at din virksomhed bliver eksponeret til den rette målgruppe ved hjælp af segmenteret annoncering. Vi hjælper dig med at opsætte annoncer, målgrupper og annoncebudgetter. Et annoncebudget er en vigtig del af annoncering, da det er vejen til flere fans, mere salg og flere visninger.

Vi hjælper med
• Indsamling af fans
• Flere visninger
• Flere tilmeldinger
• Mere trafik til website
• Mere salg
• Applikationer
• Videoer
• Retargeting

Social Apps (Tabfoundry)

Hos Adhost leverer vi værdiskabende digitale løsninger til både små og store virksomheder. Vores fokus ligger på at skabe målbare resultater via de sociale medier. Med en løsning fra vores søsterselskab Tabfoundry kan du nemt skabe unikt indhold og konkurrencer, som engagerer dine brugere og ligeledes bringer nye til.

Specialdesignet Facebook apps
Vi tilbyder konkurrence- og quizapplikationer, der giver viral spredning og skaber interaktion. Vi designer, udvikler, implementerer og overvåger – alt sammen efter hver enkelt kundes behov.

Ønsker du at udvide kendskabet til din Facebook-side, adskille dig fra konkurrenternes Facebook-sider eller belønne eksisterende fans? Så er en unik applikation måske løsningen for dig. Vi udvikler løsninger, der er skræddersyet til netop dine kampagner og KPI’er.

Besøg vores søsterselskab Tabfoundry som i dag har mere end 10.000 brugere – både på nationalt og internationalt plan.

Tabfoundry

Opbyg en unik virksomhedsside på Facebook, der engagerer og tiltrækker potentielle kunder

Besøg Tabfoundry

LinkedIn

LinkedIn anvendes både i B2B-sammenhænge og til personlig branding. Det er en kommunikationsplatform, der fungerer ideelt til rekruttering, professionel networking og vidensdeling.

Er din virksomhed synlig på LinkedIn?
Hos Adhost vurderer vi, om virksomheder er synlige nok på LinkedIn, samt om indholdet matcher den overordnede markedsføringsindsats. Alle tiltag spores, så resultaterne, i forhold til trafik og konverteringer, fremadrettet kan bruges til optimering.

Vi anbefaler virksomheder at få sine ansatte til at dyrke de faglige relationer ved at være aktive på LinkedIn. Derved er de ansatte med til at opbygge et godt netværk og styrke den generelle opfattelse af virksomhedens brand.

Bliv klogere på personlig branding
Kontakt os i dag, hvis du ønsker din virksomhed mere synlig på de sociale medier eller har behov for generel rådgivning om personlig branding.