Konverteringsoptimering
En afgÞrende komponent nÄr du skal skabe vÊkst og udnytte dit fulde digitale potentiale.
FĂ„ dine besĂžgende til at interagere
Hos Adhost hjÊlper vi dig med at konvertere besÞgende til engagerede og betalende kunder, sÄ du fÄr mest muligt udbytte af dine investeringer i markedsfÞring og annoncering. I arbejdet med online marketing er der stort fokus pÄ at Þge volumen af trafik til et website eller en webshop.
Ofte investeres der i online annoncering, sĂžgemaskineoptimering, sociale medier eller andre trafikskabende aktiviteter, men en Ăžget mĂŠngde trafik er ikke nĂždvendigvis lig med vĂŠkst.
Fokus pÄ konvertering
De rette strategier for SEO og Google Ads er i princippet spildte, hvis de besĂžgende pĂ„ websitet ikke foretager et kĂžb eller skaber en vĂŠrdifuld interaktion. Derfor er det mindst lige sĂ„ vigtigt at have fokus pĂ„ konvertering, som det er at skabe trafik pĂ„ et website â uden konverteringer er der ikke noget udbytte.
OpsĂŠt sporing pĂ„ dine vigtigste KPIâer
Konverteringsoptimering er ikke kun forbeholdt e-commerce-kunder. Al digital tilstedevĂŠrelse har et formĂ„l, som kan defineres i en rĂŠkke KPIâer. KPIâer er gode at bruge til at tracke, om de besĂžgende foretager den Ăžnskede handling og kan eksempelvis dĂŠkke over:
âą GennemfĂžrt kĂžb
âą Tilmeldt nyhedsbrev
âą Indsendt formular
âą Tilmeldt event
âą BesĂžgt forretningskritisk side (eksempelvis; kontakt)
âą Set video
âą Download af materiale
Strategisk arbejde med konverteringer
Der er flere faktorer, der spiller ind i et konverteringsforhold. Brugernes fÞrstehÄndsindtryk af websitet er afgÞrende for deres videre fÊrden, men ogsÄ faktorer som tryghed, professionalisme, design og brugervenlighed spiller en vigtig rolle.
Hos Adhost arbejder vi med strategisk konverteringsoptimering ud fra en treenighed bestÄende af teknik, webdesign og online marketing. Derved sikrer vi en maksimal konverteringsrate, der kan mÊrkes i kroner og Þrer. Al optimering foregÄr ud fra en datadreven tilgang, som bestÄr af eksempelvis webanalyser, splittest, brugertest og usabilityanalyser. Vi benytter altid de nyeste statistiskvÊrktÞjer, som hjÊlper med at foretage objektive vurderinger af de meningsfulde optimeringstiltag.
Skab overblik og se resultater
For at kunne fokusere pÄ salg og konvertering er det vigtigt at skabe overblik over, hvad der virker, og hvad der ikke gÞr. Det er en stor fordel at fÄ hjÊlp til at indsamle data og lave strategier, der bygger pÄ mÄlbare og kvalificerede metoder, nÄr der skal trÊffes beslutninger om optimering.
FĂ„ tilsendt en gratis analyse
Det kan du opnÄ:
Flere konverteringer og Ăžget salg
StÞrre synlighed pÄ digitale kanaler
Bedre placeringer i sĂžgemaskinerne
StÞrre gennemslagskraft pÄ sociale medier
Mere effekt â uden at Ăžge annonceforbruget
"*" indikerer pÄkrÊvede felter
 Kunder vi har hjulpet med vÊkst og resultater





















