Konverteringsoptimering

En afgÞrende komponent nÄr du skal skabe vÊkst og udnytte dit fulde digitale potentiale.
Forside - RÄdgivning - Konvertering

FĂ„ dine besĂžgende til at interagere

Hos Adhost hjÊlper vi dig med at konvertere besÞgende til engagerede og betalende kunder, sÄ du fÄr mest muligt udbytte af dine investeringer i markedsfÞring og annoncering. I arbejdet med online marketing er der stort fokus pÄ at Þge volumen af trafik til et website eller en webshop.

Ofte investeres der i online annoncering, sĂžgemaskineoptimering, sociale medier eller andre trafikskabende aktiviteter, men en Ăžget mĂŠngde trafik er ikke nĂždvendigvis lig med vĂŠkst.

Fokus pÄ konvertering

De rette strategier for SEO og Google Ads er i princippet spildte, hvis de besĂžgende pĂ„ websitet ikke foretager et kĂžb eller skaber en vĂŠrdifuld interaktion. Derfor er det mindst lige sĂ„ vigtigt at have fokus pĂ„ konvertering, som det er at skabe trafik pĂ„ et website – uden konverteringer er der ikke noget udbytte.

OpsĂŠt sporing pĂ„ dine vigtigste KPI’er

Konverteringsoptimering er ikke kun forbeholdt e-commerce-kunder. Al digital tilstedevĂŠrelse har et formĂ„l, som kan defineres i en rĂŠkke KPI’er. KPI’er er gode at bruge til at tracke, om de besĂžgende foretager den Ăžnskede handling og kan eksempelvis dĂŠkke over:
‱ Gennemfþrt kþb
‱ Tilmeldt nyhedsbrev
‱ Indsendt formular
‱ Tilmeldt event
‱ Besþgt forretningskritisk side (eksempelvis; kontakt)
‱ Set video
‱ Download af materiale

Adhost|FLEX

Adhost lancerer markedets bedste og mest fleksible bureauaftale.

LĂŠs mere

Strategisk arbejde med konverteringer

Der er flere faktorer, der spiller ind i et konverteringsforhold. Brugernes fÞrstehÄndsindtryk af websitet er afgÞrende for deres videre fÊrden, men ogsÄ faktorer som tryghed, professionalisme, design og brugervenlighed spiller en vigtig rolle.

Hos Adhost arbejder vi med strategisk konverteringsoptimering ud fra en treenighed bestÄende af teknik, webdesign og online marketing. Derved sikrer vi en maksimal konverteringsrate, der kan mÊrkes i kroner og Þrer. Al optimering foregÄr ud fra en datadreven tilgang, som bestÄr af eksempelvis webanalyser, splittest, brugertest og usabilityanalyser. Vi benytter altid de nyeste statistiskvÊrktÞjer, som hjÊlper med at foretage objektive vurderinger af de meningsfulde optimeringstiltag.

Skab overblik og se resultater

For at kunne fokusere pÄ salg og konvertering er det vigtigt at skabe overblik over, hvad der virker, og hvad der ikke gÞr. Det er en stor fordel at fÄ hjÊlp til at indsamle data og lave strategier, der bygger pÄ mÄlbare og kvalificerede metoder, nÄr der skal trÊffes beslutninger om optimering.

SĂžren V. Morthorst

Senior Digital Designer
+45 22 56 58 57 eller [email protected]

Adhost|FLEX

Adhost lancerer markedets bedste og mest fleksible bureauaftale.

LĂŠs mere

FĂ„ tilsendt en gratis analyse

Vi tilbyder en gratis og uforpligtende analyse, der afdĂŠkker, hvordan din virksomhed helt konkret kan realisere sit fulde potentiale.

Det kan du opnÄ:

Z

Flere konverteringer og Ăžget salg

Z

StÞrre synlighed pÄ digitale kanaler

Z

Bedre placeringer i sĂžgemaskinerne

Z

StÞrre gennemslagskraft pÄ sociale medier

Z

Mere effekt – uden at þge annonceforbruget

"*" indikerer pÄkrÊvede felter

Hvad Þnsker du at fÄ analyseret?
Din mÄlgruppe

 Kunder vi har hjulpet med vÊkst og resultater