Kom i gang med
Google Ads
En effektiv genvej til synlighed og salg.

Vil du tiltrække flere kunder via Google?
Vi hjælper virksomheder med at tiltrække nye kunder via Google og få mest muligt ud af deres annoncebudget.
👌 0,- kr. i oprettelse
🚀 Kun 500,- pr. måned
🗓️ Ingen binding
🎁 Op til 9.000,- i annoncekredit fra Google
Kampagneprisen gælder tom 30. Juni. Normalpris 5.000,- i opstart og 1.000,- pr. md.
👉 Udfyld formularen og kom i gang med det samme.
Udfyld formularen og bliv kontaktet
Book en samtale fra /adhostflex
Det får du med i pakken
Vi sørger for alt det tekniske og strategiske, så du kan fokusere på din forretning:
Opsætning af din Google Ads-konto
3 søgekampagner målrettet dine vigtigste kunder
20 professionelle annoncevarianter med op til 50 søgeord
Søgeordsanalyse, så vi rammer det dine kunder søger efter
Opkobling til Google Analytics 4 – så du kan følge resultaterne
Bemærk: Annoncebudget aftales separat og annoncekredit gives kun til nyoprettede kontoer.
Hvorfor vælge os?
- Certificeret Google Partner – vi er godkendt af Google og opdateret med den nyeste viden
- Vi ved, hvad der virker – og bygger kampagner, der skaber resultater
- Vi har kun gode anmeldelser på Trustpilot og Google.
Certificeret Google Partner
Succes med Google Ads
Ingen andre platforme kan nå din målgruppe så effektivt som søgemaskinerne – herunder Google. I fagtermer kalder vi der også PULL-marketing fordi man i bund og grund bare skal hive kunderne i land. På Google kan du altså gribe dine kunder præcist i det moment de efterspørger dine ydelser eller produkter.
Helt så enkelt er det desværre heller ikke. Det kan nemlig hurtigt “stikke af” hvis ikke man benytter et optimeret og professionelt setup. Samtidigt er Google ikke bleg for at komme med “anbefalinger” til at skrue op for budgetterne, udvide din målretning eller prøve nye “smarte” annoncer. Det giver ofte flere klik, men ofte vil performancen falde, og du er i sidste ende bare efterladt med en højere regning til Google.
Det vigtigste er jo ikke klik, men at så mange besøgende som muligt bliver konverteret til køb, leads eller på anden måde skaber en værdi for din virksomhed. Derfor er det også afgørende at du får sat sporing på dine klik så du kan følge brugerne helt i mål og registrerer hvilken effekt dine optimeringer har haft på de enkelte annoncegrupper og kampagner.
Konkurrence og auktioner
Forudsætningen for en visning af sine annoncer, og dermed potentielle værdifulde klik er først og fremmest at du byder på et søgeord med x antal kroner. Dit bud vil gå op mod dine konkurrenters, hvor en blanding af bud og annoncekvalitet afgør din placering på søgeresultaterne. Desto større konkurrencen er inden for et område, desto højere er prisen per klik. Derfor skal man være varsom og byde, der hvor udbyttet er størst.
Buddet er ikke alt
I praksis er prisen dog ikke det enste der får dine annoncer til tops. Bl.a. kigger Google også på et “kvalitetsresultat” som beror sig på hvor godt dine annoncers indhold fx stemmer overens med indholdet på dine landingssider. Desuden findes der en lang række justeringsmuligheder, som med de rigtige kompetencer kan giver dig markante besparelser og fordele.
Løbende optimering giver mest muligt afkast af dine investeringer
Et indgående kendskab til Google Ads giver som sagt et væld af optimeringsmuligheder. Og da konkurrenterne og markedet konstant er i bevægelse er det vigtigt med en løbende optimering af sin strategi hvis man vil sikre sig det størst muligt afkast og effekt af sine budgetter.
Sådan hjælper Adhost dig
Vi hjælper både store og små virksomheder, hvad end der er behov for opstart eller rådgivning til eksisterende annoncekonti.Vi optimerer løbende annoncetyper, klikpriser, søgeord, budgivning, målretning og budgetter samt annoncetekster og landingpages med henblik på at nå dine KPI’er. Det er også muligt via din Google Ads konto at køre Display Ads, YouTube og remarketing. Adhost er naturligvis Certificeret Google Partner – din garanti for at vi er opdateret på de nyeste trends og at vores eksperter er blandt de absolut bedste i markedet.
I 9 ud af 10 tilfælde oplever nye kunder en mere effektiv annoncering allerede efter 1 måned.
Få tilsendt en gratis analyse
Det kan du opnå:
Flere konverteringer og øget salg
Større synlighed på digitale kanaler
Bedre placeringer i søgemaskinerne
Større gennemslagskraft på sociale medier
Mere effekt – uden at øge annonceforbruget
"*" indikerer påkrævede felter
Løsninger tilpasset dine behov
Adhost | BASIC
- Basis SEO
- Google Search Ads
- Google Display Ads
- Evaluering og rapportering
- Remarketing
- Facebook og Instagram
- Linkbuilding
- Google Shopping Ads
- Bing Ads
Adhost | PLUS
- Advanceret SEO
- Google Search Ads
- Google Display Ads
- Evaluering og rapportering
- Remarketing
- Facebook og Instagram
- Linkbuilding
- Google Shopping Ads
- Bing Ads
Adhost | KOMPLET
- Advanceret SEO
- Google Search Ads
- Google Display Ads
- Evaluering og rapportering
- Remarketing
- Facebook og Instagram
- Linkbuilding
- Google Shopping Ads
- Bing Ads
Adhost | FLEX
- All inclusive: adgang til alle ydelser og kanaler
- Altid fokus på dine aktuelle behov
- Maksimalt udbytte og tryghed
- Webudvikling, design- og ad hoc opgaver inkluderet
- Evaluering og rapportering
Google Shopping Ads (Product Listing Ads / PLA)
Google Shopping er en annoncetype som udelukkende har til formål at sælge produkter. Dine produkter bliver vist i toppen af søgeresultaterne og kan både indeholde billeder, priser, produktbeskrivelser og produktoplysninger.
Har du en webshop eller salg af produkter er der ingen tvivl – denne annoncetype er den mest effektive du overhovedet kan anvende.
En Google Shopping kampagne er ligeledes en kombination af en prisportal, forhandler-rating og en webshop. På den måde er det muligt at finde specifikke produkter, relaterede produkter samt priser og ratings på forhandlerne, helt uden at besøge den enkelte forhandlers hjemmeside.
Google Shopping skaber overblik og kontrol
• Administrationen af produkter kobles sammen med Google Ads
• Kampagnerne bruger produktgrupper til at administrere produkter
• Produktgrupperne kan inddeles inden for brands og produkter
• Kampagnerne kan prioriteres som lav, mellem og høj
• Det er muligt at have flere kampagner med forskellige bud og prioriteter
Vil du vide mere?
Er du interesseret i at vide mere om Google Shopping kampagner, eller har du brug for hjælp til opsætning eller optimering af dine kampagner, så er vi klar med den helt rette rådgivning.
Kunder vi har hjulpet med vækst og resultater




























