Søgemaskineoptimering
SEO hjælper dig med at blive fundet, når dine kunder søger efter dine produkter og ydelser.Sådan hjælper SEO dig tættere på dine kunder
Som digitalt bureau har vi fingeren på pulsen, når det kommer til SEO. Vores tilgang til SEO udmærker sig ved altid at tage udgangspunkt i dine mål som virksomhed. Den trafik vi skaber er kun værdifuld når den bidrager til bundlinjen. Med andre ord vil du opleve en indsats med kvalitet og ikke nødvendigvis kvantitet for øje. Vi kigger altid nøje på brugernes adfærd efter deres klik på google, og optimer vores indsatser imod engagement og konverteringer på din side. Vi tilbyder rådgivning, analyser, optimering og rapportering om følgende:
Teknisk SEO
Her kigger vi på elementer som duplicate content, links der ikke virker, mobil performance og dækning, indeksering, hjemmesidens hastighed, structured data, redirect fejl, 404 fejl og skadelige links.
On page SEO
Med fokus på relevante søgeord for netop din virksomhed optimerer vi indholdet på din hjemmeside. Det handler om optimering af page titles og meta descriptions, URL strukturen, billedoptimering, intern linkstruktur, headers og ikke mindst den generelle brugervenlighed – en optimering af UX og et godt design er nemlig også vigtigt.
Off page SEO / Linkbuilding
Google ser et link til din hjemmeside som en anbefaling og er en vigtig del i deres algoritme, der påvirker placeringer. Derfor er det vigtigt med en stærk link-profil. Med os ombord får du kompetent rådgivning til at styrke Jeres linkbuilding, ligesom vi har har adgang til indkøb af links til favorable priser.
Lokal SEO
Bliv fundet af de lokale ved at have styr på lokal SEO – for eksempel kan du blive mere synlig ved hjælp af Google My Business. Vi hjælper med at optimere Google My Business-profilen og finder lokale søgeord – og i sammenspil med sociale medier og geografisk målretning på Ads(link til ads) bliver din virksomhed mere synligt i dit lokalområde.
Book et
Gratis inspirationsmøde
Mødet er 100% uforpligtende og vil afdække hvordan din virksomhed kan realisere sit maksimale potentiale.
Vi ved, at alle virksomheder er forskellige og laver altid en analyse med udgangspunkt i netop det marked du opererer i.
Til mødet bliver du præsenteret for helt konkrete tiltag og anbefalinger som kan bane vejen for synlig vækst og målbare resultater.
Book en samtale fra /adhostflex
Løsninger tilpasset dine behov
Adhost | BASIC
- Basis SEO
- Google Search Ads
- Google Display Ads
- Evaluering og rapportering
- Remarketing
- Facebook og Instagram
- Linkbuilding
- Google Shopping Ads
- Bing Ads
Adhost | PLUS
- Advanceret SEO
- Google Search Ads
- Google Display Ads
- Evaluering og rapportering
- Remarketing
- Facebook og Instagram
- Linkbuilding
- Google Shopping Ads
- Bing Ads
Adhost | KOMPLET
- Advanceret SEO
- Google Search Ads
- Google Display Ads
- Evaluering og rapportering
- Remarketing
- Facebook og Instagram
- Linkbuilding
- Google Shopping Ads
- Bing Ads
Adhost | FLEX
- Adgang til alle ydelser og kanaler
- Prioritering efter aktuelle behov
- Maksimal udbytte og tryghed
- Webudvikling, design- og ad hoc opgaver inkluderet
- Evaluering og rapportering
Søgemaskineoptimering (SEO)
Søgemaskineoptimering er en metode, der anvendes til at få virksomheders websites helt til tops på Google, Bing eller Yahoo. Formålet er at forbedre virksomheders online synlighed, ved at tiltrække relevant trafik til websitet og få specifikke sites til at rangere højest muligt.
SEO er under konstant udvikling, hvilket betyder, at den metode, der virkede for seks måneder siden, er ikke nødvendigvis den mest optimale løsning i dag. Der findes ingen standardløsning inden for søgemaskineoptimering – det kommer helt an på den enkelte virksomheds målsætninger.
Få flere konverteringer
Google sidder solidt på de danske online-søgninger. Det giver virksomheder de bedste forudsætninger for at nå ud til potentielle kunder og dermed øge trafikken og salget.
Hensigten med søgemaskineoptimering er at få virksomheder til at få mere trafik til deres website og dermed tjene flere penge. En SEO-strategi bør derfor kombineres med målbar salgssporing, for at virksomheder helt nøjagtigt kan se, hvor meget der omsættes for gennem Google.
Derfor er din placering på Google afgørende
Når internetbrugere foretager en søgning på Google, er det kun 10%, der går videre til søgeresultaterne på side to.
For virksomheder, hvis website befinder sig på side to, betyder det, at 90% af trafikken vil gå til konkurrenterne, mens kun 10% af brugerne vil se websites på side to.
Lokal SEO
Mange inkluderer by eller område til deres google søgning, så en veloptimeret SEO-strategi med fokus på dit nærområde er vigtig, specielt på mobil. Med søgeord som fx “søgemaskineoptimering Århus”, kan man målrette digitale synlighed t i lokale søgeresultater.
Lokal-SEO øger online synlighed i det specifikke geografiske område og tiltrækker potentielle kunder. Lokal SEO er et stærkt værktøj til at generere mere trafik og når potentielle kunder.
Hos Adhost har vi bred erfaring med SEO
I samarbejde med vores kunder udvikler vi den mest optimale SEO-strategi, der styrker både brand, salg og online synlighed. En god SEO-strategi er fundamentet for at tiltrække flere kunder og skabe større opmærksomhed for et website.
Vi hjælper virksomheder med at udvikle den helt rette strategi, der vil give størst mulig effekt både på kort og lang sigt. For at skabe det størst mulige udbytte af virksomheders online investeringer optimerer vi løbende på indhold med fokus på KPI’er og målsætninger.
Adhost hjælper med
• Udvikling af den mest optimale SEO-strategi for din virksomhed
• Søgeords-, konkurrent- og adfærdsanalyser
• Løbende optimering af indhold
• Effektmåling og rapportering
• Opsætning af Google Analytics, så effekten kan dokumenteres og spores
• Tilpasning af kampagner til søgemaskiner og målgrupper
Skal vi tage en snak?
Udfyld formularen herunder og bliv kontaktet allerede i dag.
"*" indicates required fields