3 vigtige grunde til at skifte til HTTPS

3 vigtige grunde til at skifte til HTTPS

Google har meldt ud, at de sender websites, som ikke er sikrede, ned i bunden af søgeresultaterne. Derfor giver vi dig de tre vigtigste grunde til at skifte til HTTPS, så dit website kommer sikkert til tops Google ønsker, at alle websites gør brug af HTTPS (Hypertext...
Implementer GTIN på din webshop

Implementer GTIN på din webshop

GTIN er bedre kendt som stregkoder, og disse koder skal fremover fremgå af alle kommercielle produkter. Nummeret skal fungere som en attribut, der tildeler produkterne et unikt id. Hvis du ikke får implementeret GTIN på dine produkter, risikerer du, at det skader din...
Sådan opsætter du mål for dit website

Sådan opsætter du mål for dit website

Forretningsmål er helt generelle mål for din forretning – eksempelvis ”sælg flere biler” eller ”skab opmærksomhed om dit åbent hus-arrangement”. De mål, du opsætter for dit website, hjælper dig med at koge dine overordnede forretningsmål ned til specifikke...
Hvilke metrics har du for dine KPI’er?

Hvilke metrics har du for dine KPI’er?

Har du styr på, hvordan du laver konkrete og retvisende metrics for dine KPI’er? Du har sikkert opstillet en række målepunkter for dine forretningsmål – men afslører resultaterne den reelle sandhed? Læs med og lær at opstille de rette metrics. I fagsprog bliver...
Gør dit website mere sikkert med HTTPS

Gør dit website mere sikkert med HTTPS

En side på et website kan enten være en HTTP-side eller en HTTPS-side. En HTTPS-side er en side med en krypteret forbindelse mellem din computer og det website, du besøger. På HTTPS-sider kan du se en grøn hængelås i din browser. Det ikon kommer frem, når du er på...
Få succes med E-mail Marketing

Få succes med E-mail Marketing

E-mail er en af de mest veludviklede markedsføringskanaler. Det er omkostningseffektivt, hurtigt, lønsomt og målbart. Med E-mail Marketing kan du øge dit salg på nettet, få flere besøg på dit website og styrke dine kunders loyalitet. Kommunikation på modtagerens...
Ram plet med AdWords annoncering

Ram plet med AdWords annoncering

Google AdWords er et attraktivt annonceringsredskab, der giver dig mulighed for at blive set i samme øjeblik, som dine potentielle kunder søger efter det, du tilbyder. Ved at optimere dine landingssider og målrette dine annoncer efter en bestemt målgruppetype, har du...
Værdiskabende leadgenerering

Værdiskabende leadgenerering

Leadgenerering er nøglen til øget salg for din virksomhed. Det er en effektiv metode, der skaber interesse omkring din virksomheds produkter eller ydelser. Der er flere forskellige formål med leadgenerering. Et af dem er at anskaffe sig nye kunder, et andet er at...
Vigtige rankingfaktorer i 2016

Vigtige rankingfaktorer i 2016

Tænk langsigtet, når du skriver For at være med i kampen om de bedste placeringer i søgemaskinerne, er det vigtigere end nogensinde før at have gode og lange tekster med relevant indhold. Konkurrencen om de gode placeringer skærpes hele tiden, og følger du ikke med,...
Udnyt fordelene ved Omnichannel Marketing

Udnyt fordelene ved Omnichannel Marketing

Omnichannel er et begreb, der handler om at strømline oplevelsen på tværs af alle de platforme, du møder dine kunder på. Omnichannel Marketing er en videreudvikling af Multichannel Marketing og Crosschannel Marketing. Er din virksomhed tilstede online, gælder det om...
Vælg det rette SEO bureau

Vælg det rette SEO bureau

SEO er en svær størrelse at arbejde med. Det synes langt de fleste SEO bureauer også. Søgemaskinerne laver hele tiden nye algoritmer for, hvordan indhold læses, og derfor er det vigtigt, at bureauerne hele tiden følger med i nyeste tendenser og er forudseende for at...
On Page SEO

On Page SEO

On Page SEO har stor betydning for hver enkel sides placering i søgeresultaterne, og derfor er det vigtigt, at du sørger for at optimere alle sider på dit website, der er relevante for din søgemaskineoptimering. Ved at følge nedenstående tjekliste er du sikret, at dit...
Skab flere konverteringer med Call to Action

Skab flere konverteringer med Call to Action

Call to Action er en instruktion til dine besøgende, der fortæller dem, hvad de skal gøre for at komme videre på dit website. Call to Actions er nogle af de vigtigste elementer på dit website, når du skal motivere dine besøgende til at købe dit produkt. Vigtigheden af...
Flytning af websites

Flytning af websites

Når dit website har eksisteret i en længere periode, har det opnået en vis mængde værdi i søgemaskinerne. Denne værdi er guld værd, når det gælder om at få besøgende ind på dit website. I forbindelse med flytningen af dit website kan du risikere at løbe ind i nogle...